Het is inmiddels alweer ruim een jaar geleden dat  de club van 50 gezellig bij elkaar is geweest. Hoogste tijd dat er weer een gezellige avond komt.

Voor 11 november vanaf 19.30 uur is er een wij een gezellige avond gepland. Het programma is als volgt:

19.30 uur ontvangst met koffie en cake. Hierna zal Arjan Mombarg ons vertellen hoe zijn sportcarrière verlopen is en waar hij zich nu mee bezig houdt.

Daarna zal er voorgesteld worden waar een deel van onze bijdrage aan besteed zal kunnen worden en zullen wij stemmen over het doel.

De avond zal worden afgesloten met een gezellige bingo. Voor de inwendige mens zal worden gezorgd

Ben je al lid van de club van 50 en heb je geen uitnodiging ontvangen dan kun je je aanmelden via fam.vdveen@gmail.com of 06 16474380.

Ben je nog geen lid dan ben je van harte welkom om eens een avondje te komen kijken.