Woensdag 26 september 2018 – Ook dit jaar zal er bij iedere thuiswedstrijd van ons 1e elftal weer een man of the match gekozen worden. Gericht Media is een nieuwe sponsor van onze club en heeft tevens besloten de verkiezing van the man of the match te ondersteunen.

Gericht Media is actief bezig met een Cross Mediale aanpak; zij willen content aanbieden in het totaalpakket van gedrukte en digitale media. U vindt de basis van hun artikelen in hun drukwerk en daarnaast een verdieping op hun website en via hun social media kanalen. Zo heeft u uw favoriete informatie altijd bij de hand! Gericht Media is op zoek naar verkooptalent. Heb je het idee dit talent te hebben neem dan contact met hen op.
Afgelopen zondag was de eerste competitiewedstrijd. Na een goede wedstrijd met mooie uitgespeelde kansen door onze spelers nam VIOD helaas de 3 punten mee naar Doetinchem. Ondanks dat iedereen een ruime voldoende haalde werd Luuk Smit gekozen als man of the match. Op de foto wordt de waardebon van Houx Sport aan hem overhandigd.