Het G-team van v.v. Vorden heeft vorige maand een uitnodiging gekregen van Olivio om een wedstrijd te spelen in Westendorp tegen het G-team van deze club uit Pijnacker. Het G-team van Olivio was ter afsluiting van het seizoen een ‘weekendje weg’ in de Achterhoek en wilde graag tegen ons G-team spelen. Afgelopen zaterdag was het zover en op de prachtige velden van Westendorp (Varsseveld) mocht het G-team van v.v. Vorden dus voor de 2e keer in korte tijd aantreden in een ‘echte’ wedstrijd. Het werd een fraaie 12-12 eindstand en dat is zeer knap te noemen, omdat de blauw-witten van Olivio reeds enkele seizoenen in de competitie spelen. Het is helemaal knap van v.v. Vorden omdat een groot gedeelte van het G-team van v.v. Vorden ook mee heeft gelopen met de avondvierdaagse in Vorden van dinsdag 11 t/m vrijdag 14 juni. Het is dus een drukke week geworden voor het G-team met veel plezier en spierpijn bij de Avondvierdaagse en een zware maar prima wedstrijd tegen Olivio uit Pijnacker. Hartstikke knap gedaan mannen en meiden van het G-team!

Onder aanvoering van trommelaar ‘Sidney’ en verzorger ‘Willem’ loopt het G-team de avondvierdaagse in Vorden.

Het G-team van v.v. Vorden samen met tegenstander Olivio uit Pijnacker op de teamfoto na de wedstrijd in Westendorp.