Onze kledingleverancier Intersport Bols Teamsport uit Raalte heeft een fraaie actie opgezet met diverse ‘vv Vorden’ – artikelen. Een gedeelte van de prijs komt direct ten goede aan de clubkas en zodoende profiteert de vereniging ten volle mee met deze actie. Vanaf deze week zijn een drietal artikelen, te weten wintermuts, coll en shampoo ook te koop in de winkel van Bruna-Vorden. Ben je nog op zoek naar een Sinterklaas-cadeau, wil je iemand verrassen met de feestdagen of wil je zelf gewoon een vv Vorden-artikel aanschaffen, ga dan naar de Raadhuisstraat in Vorden en koop bij de Bruna één van deze artikelen!

Zwarte muts met logo van v.v. Vorden : 10 euro (waarvan 1,50 voor de club)

Fles Shampoo met logo van v.v. Vorden : 5 euro (waarvan 1 euro voor de club)

Zwarte Coll met logo van v.v. Vorden : 10 euro (waarvan  1 euro voor de club)

Over Intersport Bols Teamsport

Sinds 1 maart 2019 hebben wij naast onze winkels een aparte Teamsportafdeling en hier zijn 2 personen fulltime voor aangesteld. Hierdoor zijn wij (bijna) 24/7 bereikbaar om zo de juiste service en kwaliteit te kunnen waarborgen. Wij beheren een eigen drukkerij en hebben de middelen om opdrachten zowel in de lokale winkels als op locatie af te leveren. Naast een scherp voorstel en een gratis online webshop voor de leden van de vereniging bieden wij een VIP spaarprogramma aan in onze winkels. Door de kracht van het gemak online in combinatie met de fysieke winkels zijn wij voor veel partijen een meerwaarde.

Over Bruna Vorden

Geniet optimaal en kom eerst langs de Bruna in Vorden. Naast de gebruikelijke artikelen hebben wij voor u een ruim aanbod van boeken waarin de verhalen van Vorden en omgeving worden verteld. En natuurlijk hebben we een groot assortiment toeristische ets- en wandelkaarten om u te helpen de mooiste plekjes te ontdekken. Kortom, uw verblijf in Vorden begint bij Bruna in Vorden!

Ga naar de webshop van v.v. Vorden om deze artikelen online te kopen !