Ook deze keer een vrij krappe selectie, maar nu had het een bijzondere reden. Stefan gaf zaterdagmorgen aan dat hij er niet bij zou zijn, en dat had niets met een blessure te maken. Zondag is hij de trotse vader geworden van een dochter, Marit genaamd. Stefan & Melissa van harte gefeliciteerd met deze gezinsuitbreiding!! Erwin had nog steeds last van het “tikkie” van vorige week, terwijl André aan zijn oor was geopereerd en dus ook niet inzetbaar was ….. En ja, alle grappen zijn al voorbij gekomen, ie luustert toch nie ….. nog korter an de kop gezet …. hadden ze de rest ook nie kunnen doen, etc. etc. etc. Gelukkig waren Robbert Bas en Bram wel weer van de partij, en ook Rob had zijn kicksen weer uit de kast gehaald. Dat had hij beter een paar dagen eerder kunnen doen. Zelfs de schoenen van Swiebertje waren in een betere staat !!! Gelukkig speelde we niet op het kunstgras ondanks dat we de enige wedstrijd van de dag waren op sportpark “t Meijerink. Met een lekker zonnetje werd er begonnen, en de partijen waren redelijk in evenwicht. De iets betere kansen waren voor de thuisploeg, maar gescoord werd er tot aan de rust niet. Dat hadden wij overigens wel moeten doen want Bram en Rob kregen net voor rust een grote kans om de score te openen. Het zal er wel mee te maken hebben gehad dat ook de schoenen van Bram met tape aan elkaar hingen, al had de gemiste kopkans van Rob niets met schoeisel te maken. In de rust werd beweerd dat op dat stukje voorhoofd  vroeger haar zat, waardoor de kans niet verzilvert werd, maar dit durven we te betwijfelen……. Met Niels voor Bram in de voorhoede werd er begonnen aan de tweede helft, en we liepen gelijk tegen een onnodige tegentreffer aan. Een corner werd “niet fijn” weggewerkt, waarna we de bal uit het net konden halen. We gingen daarna wel beter spelen. Nu werd  de  bal wel op tijd ingespeeld op de vrijstaande man, en was er genoeg beweging van andere spelers om verder vooruit te kunnen spelen. Rob schoof steeds verder door, en werd niet opgepakt door de verdediging van Zutphen. Hij mocht zelfs tot in het strafschop gebied doorlopen, maar met de kansen deed hij helaas niets. Als laatste man had hij in 10 minuten tijd gewoon een hattrick kunnen maken. Wel gaf hij de assist op de 1-1 van Niels. De bal werd goed ingespeeld, en onze aanvaller draaide zich mooi vrij, stond direct alleen voor de keeper en schoof de bal in de hoek. We gingen steeds beter spelen na deze treffer, en er onttrok zich een waar wereldwonder. Loggie, die tot dan toe maar liefst 0x gescoord had wist het net te vinden. Hij kreeg alle tijd om uit te halen, en zette zo de 1-2 op het scorebord. Zutphen was helemaal van slag en kreeg binnen een minuut ook nummer 3 tegen. Niels onderschepte een pass, gaf de bal mee aan Loggie die zo door kon lopen. Hij twijfelde nog even om de bal op de meegelopen Bas E terug te leggen, maar besloot toch zelf te scoren. We konden de wedstrijd rustig uitspelen, zelfs met 10 man. Bas E was het niet eens met een vlagsignaal, en mocht even langs de kant om af te koelen. En toen voltrok zich het wereldwonder waar al over gesproken was. Jurjen trapte de bal lang richtings éénmansvoorhoede Loggie. Deze kwam ongeveer met de bal bij de cornervlag terecht. Met een ware samba beweging zette hij de een verdediger op het verkeerde been, en dribbelde naar binnen. Vervolgens haalde hij met links uit, en de bal verdween strak bij de eerste paal in de bovenhoek. Ook de scheidsrechter had genoeg gezien en vond het welletjes. Zo pakte we, na een prima 2e helft heel terecht 3 punten. Het vertoonde spel gaf de burger weer moed voor de laatste 4 wedstrijden, die allemaal in Vorden afgewerkt gaan worden !! Hopelijk hebben Bram en Rob de tijd om wat nieuw schoeisel aan te schaffen, want met deze ouwe meuk wordt het niet meer wat……. misschien eens vragen waar Loggie zijn schoenen heeft gehaald.