Vanmorgen heeft de gehele selectie van v.v. Vorden (1e, 2e en 3e) bestaande uit 52 spelers haar eerste training van het seizoen 2021-2022 afgewerkt. In de eerste weken van augustus zal er constant met twee groepen worden gewerkt, namelijk 26 spelers (groep 1-2) onder leiding van Wouter Schouten en René Nijenhuis en 26 spelers (groep 2-3) onder leiding van Luc Feukkink (trainer 2e elftal) en Michiel Barink (trainer 3e elftal). Op deze eerste dag was de traditionele lunch weer keurig verzorgd door de kantinecommissie (Greta en Karin) en kon iedereen weer ff bij kletsen na de zomerstop en met enkele ‘nieuwe’ gezichten kennis maken. Zo is hoofdtrainer Wouter Schouten natuurlijk nieuw en is na een seizoen stoppen ook Koen Oosterhuis weer terug in de selectie. Verder zijn er met Dion, Jesse, Jim, Jurre, Milo, Bart, Chico, Nick, Werner en Pim maar liefst 10 jongens uit de JO19-1 dit jaar in de selectie toegetreden en hebben wij met Remmert Verbrugge (afkomstig van sv Pesse) en Rahem Pabai (afkomstig van SEV Doorn) twee spelers woonachtig in Warnsveld (Zutphen) die dit seizoen bij v.v. Vorden komen spelen.

Remmert Verbrugge traint al meer dan een jaar bij ons mee en vele van ons kennen hem dan ook al wel, in ieder geval van gezicht. Bij zijn oude club sv Pesse, vinden ze het erg jammer maar wel begrijpelijk dat hij zijn cluppie gaat verlaten en hebben voor hem dan ook een speciale afscheidswedstrijd georganiseerd

Rahem Padai gaat deze maand samen wonen in Warnsveld en verhuist dus van zijn huidige woonplaats Amersfoort naar Zutphen. Hij heeft contact opgenomen met onze club en besloten om dit seizoen bij ons te komen voetballen. Morgen verschijnt er een mooi verhaal van deze voetbal-avonturier in de Stentor.