Door de corona en de daarbij behorende quarantaine maatregelen, hebben nog steeds veel elftallen moeite om voldoende spelers te selecteren en maken daarom gebruik van de de keuze om een wedstrijd af te lassen. Vandaag kwamen daardoor de JO17-2 en MO17-1 niet in actie door teveel afwezigen bij de tegenstander. Morgen gaat om dezelfde reden ook de wedstrijd DCS tegen Vorden in de 2e klas I niet door. DCS heeft de wedstrijd afgelast en de KNVB heeft deze ontmoeting in de 2e klasse I inmiddels al verplaatst naar donderdag 10 maart om 20.00 uur de wedstrijd in Zevenaar wordt gespeeld. Vorden 1 speelt de komende 14 dagen 4 wedstrijden, namelijk op dinsdag 1 maart voor de Achterhoek Cup uit tegen VIOD, op zondag 6 maart thuis tegen VIOD, op donderdag 10 maart uit tegen DCS in Zevenaar en op zondag 13 maart thuis tegen Quick 1888.