Vorden, 19 november 2018 – Bij de pupillen streeft iedereen altijd naar zoveel mogelijk gelijkwaardige wedstrijden en dus competitie-indelingen met zo min mogelijk krachtsverschillen. Aan grote uitslagen (grote verschillen) heeft eigenlijk niemand wat aan, zowel winst als verlies, want in dat soort wedstrijden komen niet alle facetten van het fraaie spel naar voren. Toch is het niet altijd helemaal te voorkomen en komt het af en toe toch nog voor dat een pupillenteam in een dergelijke competitie is ingedeeld en dat achteraf blijkt dat de verschillen te groot zijn. Dan is het extra mooi als een dergelijk team ook een keer er een ‘echte’ wedstrijd van weet te maken of zelfs een keertje weet te winnen. Afgelopen zaterdag overkwam dit de JO13-1 die, nadat zij in de Hoofdklasse al vijf keer met dubbele cijfers hadden verloren, een fraaie pot voetbal speelden tegen FC Trias en een punt hadden verdiend (1-3 verlies) en de JO11-4 die al 86 doelpunten hebben moeten incasseren in 7 wedstrijden, maar afgelopen zaterdag heel netjes met 2-4 wonnen van Keyenborgse Boys JO11-2. Een opsteker dus voor de jongens en meiden en een extra compliment aan deze beide teams!