Vorden, 23 februari 2018 – Zowel op de zaterdag als op de zondag dienen wij als vereniging voor 80% van de thuiswedstrijden een clubscheidsrechter te regelen. Bij zowel de jeugdcommissie als de seniorencommissie zijn wij in de gelukkige omstandigheid dat er een vaste poule van zo’n 15 clubscheidsrechters is, maar wij komen in de planning voor de 2e helft van het seizoen nog flink tekort! Wij zijn dan ook druk bezig om ook die laatste 20%  bezet te krijgen en daar hebben wij de hulp van onze (oud) leden bij nodig.

Bij de jeugd zijn er 145 thuiswedstrijden te spelen in de komende 13 weken en daarvan dienen er bij 95 een clubscheidsrechter ingezet te worden. Op dit moment heeft onze wedstrijdsecretaris Gerben Smid in zijn planning een bezetting voor 80 wedstrijden kunnen regelen en zijn wij dus nog op zoek naar scheidsrechters voor de laatste 15 wedstrijden (gemiddeld 1 per zaterdag). Via een oproep aan de selectiespelers om één keer per half jaar een wedstrijd te fluiten proberen wij een volledige bezetting te creëren, maar wij zijn dus nog op zoek naar extra clubscheidsrechters. Dus wilt u genieten van de voetbalsport, bezig zijn met de jeugd, lekker in beweging blijven en je vrijwillig inzetten voor je vereniging meld je dan aan bij secretariaat@vvvorden.nl of jeugd@vvvorden.nl .

Ook op de zondag heeft de seniorencommissie een uitdaging, want ook hier dienen voor 26 thuiswedstrijden in de 2e helft van de competitie een scheidsrechter gepland te worden. Op dit moment hebben wij een poule van drie scheidsrechters waardoor een bezetting van 14 wedstrijden gehaald wordt. Wij zijn druk bezig om (oud) voetballers aan te schrijven en te vragen om deze poule te versterken en een zodanige indeling te kunnen maken dat iedere clubscheidsrechter 1x in de maand aan de beurt is. Wil je toch betrokken blijven bij het voetbal, wil je lekker blijven bewegen en je inzetten voor de voetbalsport en onze vereniging meld je dan aan bij secretariaat@vvvorden.nl of voorzitter@vvvorden.nl