Alle jeugd- en G-teamspelers van v.v. Vorden zijn de afgelopen maand op de foto gezet, speciaal voor de nieuwe spaaractie ‘Clubfund’ van AH Grotenhuys in Vorden. Deze foto van een speler of speelster kan op een muismat, notitieblok, Puzzel , broodtrommel, slippers, gymtas of ….. geplaatst worden en door middel van een spaaractie met zegels kun je deze artikelen met eigen foto in je bezit krijgen. Natuurlijk is het mooi om zo snel mogelijk alle artikelen met jouw eigen foto te krijgen, maar je kunt natuurlijk ook voor een vriendje, vriendinnetje, buurjongen, buurmeisje of teamgenootje van jouw sparen. Voor iedere 10 euro aan boodschappen ontvang je 1 zegel en hiervan gaat ook nog eens een gedeelte rechtstreeks naar de clubkas. Spaar dus gauw deze zegels en verzilver deze via je eigen online-AH fanshop, zodat je fraaie artikelen met je eigen foto in je bezit krijgt.

Hoe zit het nu precies:

• v.v. Vorden heeft een maandje geleden op een zaterdag van alle jeugd- en G-teamspelers een foto gemaakt volledig in clubtenue.
  • Iedere speler krijgt vervolgens een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke v.v. Vorden-fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn
  • Een bidon, poster, showergel, broodtrommel, telefoonhoesje etc.
  • Bij Albert Heijn Grotenhuys in Vorden kun je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler
  • Per verzilverde zegel in je fanshop vloeit direct een bijdrage in de clubkas van v.v. Vorden!