Met ingang van het nieuwe seizoen zal Bert Huetink toetreden tot de technische jeugdcommissie (TJC) en de rol van coördinator JO11 op zich nemen. Bert vervangt hiermee Martin Leegstra die op zijn beurt in november de taken van Rien Wabeke heeft overgenomen als bestuurslid jeugdzaken.
De TJC is erg vervuld met de komst van Bert. Bert heeft jarenlang als voetballer gespeeld in diverse elftallen binnen onze vereniging. De laatste jaren is Bert actief geweest als leider/trainer van diverse jeugdelftallen. Daarmee is Bert een bekend gezicht binnen onze vereniging en doordat 2 van zijn 3 kinderen bij Vorden spelen (Fabian speelt bij Vitesse) heeft Bert een enorme affiniteit met het jeugdvoetbal.
Bert zal de komende periode alvast meekijken met Martin, zodat de taken goed aan hem kunnen worden overgedragen.

Wel is de TJC nog op zoek naar een coördinator bij de JO9. Wie lijkt het net als Bert leuk om betrokken te zijn bij het jeugdvoetbal. Als coördinator JO9 ben je het eerste aanspreekpunt voor de mini-f t/m de JO9. Behalve de vastgestelde vergaderingen (circa 6x per seizoen) zit je niet vast aan verplichtingen en ben je vrij om de rol op een eigen manier en op tijden die je zelf bepaald in te vullen.
Wil je meer weten over deze functie, kijk op de website onder het kopje vacatures of neem contact op met Martin Leegstra (06-38333103 of jeugd@vvvorden.nl)