De KNVB heeft het bekerprogramma bekend gemaakt voor alle elftallen in de A- en de B-categorie. Aangezien het komende seizoen alle competities pas in het weekend van 23-24 september zullen beginnen, zijn de eerste drie weekenden van september ingepland voor de bekerwedstrijden in de poulefase. Dit houdt in dat (bijna) alle teams van v.v. Vorden op de zaterdagen en zondagen van 2-3, 9-10 en 16-17 september in actie komen. Op zaterdag 3 september is het al direct ‘volle bak’ met maar liefst 15 thuiswedstrijden op ons Sportpark.

Bij de senioren is besloten om het 3e elftal mee te laten doen met de beker en per toerbeurt met het 4e elftal afwisselt en zo ruilen ook het 5e elftal (doet mee met de beker) en het 6e elftal per toerbeurt met elkaar.

Bij de junioren en de meiden doen alle teams mee met de bekercompetitie alleen is er op dit moment nog enige onduidelijkheid met de KNVB over de gemengde teams Vorden-Ratti JO19-3, Vorden-Ratti JO17-3 en Vorden-Socïi JO15-3. Wat betreft deze drie teams zal in de komende weken duidelijkheid ontstaan over de competitie- en de bekerindeling.

Bij de pupillen doen ook alle teams mee met de beker, alleen heeft de TJC hierbij nog een verzoek lopen bij de KNVB over de indeling van de JO11 teams. Vooral de JO11-4 en JO11-5 zijn niet juist ingedeeld en zullen dus ook in de bekercompetitie hoogstwaarschijnlijk in een andere poule worden ingedeeld.

Om te bekijken in welke bekerpoule jouw elftal is ingedeeld en tegen welke tegenstanders je in september moet spelen, klik je in het menu op ‘Wedstrijden’ en daarna naar ‘speelschema’. Vul hier ‘uit en thuis’ in, ‘hele periode’ en klik bij de teams op het betreffende team. Klik daarna op OK.