Vorden, 20 september 2017 – Autobedrijf Groot Jebbink is al vele jaren als sponsor op diverse manieren verbonden aan onze vereniging. Zo heeft het bedrijf al meer dan 20 jaar een reclamebord langs het hoofdveld, zijn zij jarenlang shirtsponsor geweest bij de jeugdafdeling van onze club en is Groot Jebbink in al die jaren van het Wim Kuijpertoernooi (1996-2015) één van de hoofsponsoren geweest. Er is altijd sprake van een waar partnerschap met originele ideeën en acties over en weer. Directeur Jan Groot Jebbink en de sponsorcommissie kwamen een paar maand geleden wederom tot een nieuw concept om de jeugdleiders/coaches bij de gehele jeugdafdeling te voorzien van jacks met opdruk.

Het is 10 jaar geleden dat Jan Groot Jebbink met zijn bedrijf destijds ook al de jeugdleiders van de voetbalvereniging Vorden hadden voorzien van een geel-zwart windjack, maar dat was nog in de tijd dat de jeugdafdeling bestond uit 13 pupillenteams en 6 juniorenelftallen. Inmiddels is de jeugdafdeling in al die jaren gegroeid naar 26 teams en waren de jacks ook aan vervanging toe en zodoende werd het idee geboren om de gehele jeugdafdeling te voorzien van nieuwe jacks. In totaal zijn er 65 beschikbaar gesteld (2 per team) en hebben de meeste coaches/leiders van een jeugdteam er één ontvangen. De jacks moeten gebruikt worden tijdens de wedstrijden en de trainingen en mogen dus op het voetbalveld gedragen worden, niet privé. Ieder jack heeft een nummer en ze worden dan ook op naam in bruikleen uitgegeven. Degene wie nog geen jack heeft ontvangen kan in de oude bestuurskamer een exemplaar passen en in ontvangst nemen, met vermelding van nummer, naam en elftal op het speciale gele formulier.

Komende zondag zal tijdens de ‘opening van het seizoen’ extra aandacht besteed worden aan de prima samenwerking tussen sponsor Autobedrijf Groot Jebbink en de v.v. Vorden en zullen het komende weekend bij de (meeste) jeugdelftallen de jacks te bewonderen zijn.