Vanmorgen zijn om 08.00 uur de velden gekeurd en is er besloten vanwege de vorst en de te harde ondergrond om alle drie velden af te keuren. Dit houdt in dat de wedstrijden van Vorden 3, Vorden 5 en Vorden 6 zijn afgelast. Vanochtend zijn er dus geen activiteiten op ons Sportpark vanwege het niet door gaan van de wedstrijden Vorden 3 – Witkampers 5, Vorden 5 – Socii/Ratti 7 en Vorden 6 – Keyenburgse Boys 4. Ook de uitwedstrijd van Vorden 2 tegen Witkampers 3 is reeds afgelast en de uitwedstrijd van Vorden 4 uit tegen GSV in Geesteren is op dit moment nog niet bekend. Vorden 1 speelt vanmiddag uit naar MASV in Arnhem en aangezien er hier sprake is van kunstgras en het vanmiddag weer ‘boven nul’ is zal deze wedstrijd naar alle waarschijnlijkheid gewoon door gaan.