De Achterhoek Cup wordt op dinsdag 22 februari hervat. De organisatie hoopt dat er voor het eerst sinds 2019 weer een winnaar komt. De Achterhoek Cup beleeft dit seizoen het tweede lustrum en gaat er vanuit dat met de hervatting er na 2 ‘cup loze’ seizoenen er nu wel een eindwinnaar komt. Vorden 1 speelt op dinsdag 22 februari een uitwedstrijd tegen DVC’26 uit Didam en probeert zich dan in de herkansingsronde te plaatsen voor de 2e ronde waarin de winnaar dient aan te treden tegen VIOD op 1 maart as. Vorden JO15-1 heeft zich als poulewinnaar geplaatst voor de kwartfinale en moet op 9 maart thuis aantreden tegen fusieclub ZZC’20 JO15-1 uit Zelhem. Tenslotte spelen de Dames van Vorden nog één poulewedstrijd thuis tegen FC Dinxperlo VR1 en wel op 22 februari. Door 2 nederlagen heeft Vorden VR1 geen kans meer op de 2e ronde en speelt dus haar laatste wedstrijd in de Achterhoek Cup.