Naar aanleiding van de aangepaste corona-maatregelen zijn vanaf woensdagavond 22.00 uur op 14 oktober alle amateurcompetities voor zowel senioren als jeugd stil gelegd. Ook zijn vanaf dit tijdstip geen trainingen meer mogelijk voor alle seniorenteams, terwijl de jeugdteams t/m de JO19 nog wel volgens het normale trainingsschema mogen trainen. Tenslotte zijn vanaf 14 oktober alle kleedkamers gesloten en is er dus ook geen douchegelegenheid na het trainen of spelen van een onderlinge wedstrijd. Deze maatregelen staan ook vermeld op onze speciale ‘Corona-pagina’ en lees hieronder over de specifieke afspraken voor de komende 4 weken.

Voor de komende 4 weekenden (17-18 oktober, 24-25 oktober, 31 oktober-1 november en 7-8 november) worden er geen competitie- of bekerwedstrijden vanuit de KNVB georganiseerd. Dit houdt in dat alle competities voor zowel JO8 t/m JO12 (pupillen), JO13 t/m JO19 (junioren) als de seniorenelftallen stop gezet zijn en er dus in deze periode geen wedstrijden worden gespeeld. Wel is het mogelijk om onderlinge wedstrijden te spelen voor de pupillen- en juniorenelftallen. Onze TJC is druk bezig om voor de zaterdagen 24 oktober, 31 oktober en 7 november wedstrijden te organiseren. Voor deze wedstrijden geldt natuurlijk dat er geen publiek, toeschouwers of ouders aanwezig mogen zijn. Dit geldt ook, zoals dit al ingesteld is vanaf 1 oktober, voor de doordeweekse jeugdtrainingen.

Bij de seniorenelftallen is zelfs geen onderlinge wedstrijd mogelijk en mag er ook vanaf 14 oktober niet meer getraind worden. Er is nog een mogelijkheid om in groepjes van vier, op anderhalve meter, te trainen, maar daar is de seniorencommissie samen met de selectietrainers nog in overleg. De seniorenelftallen worden hierover geïnformeerd.

Vanaf 14 oktober zijn ook de kleedkamers en de douchegelegenheden gesloten. Dit houdt in dat de (jeugd)spelers omgekleed naar het sportpark dienen te komen en bij het fietsen zich extra goed moeten aankleden. De trainers bij v.v. Vorden hebben volgens het normale schema een sleutel voor het openen van het Sportpark en tevens is de hal van de kantine te openen, zodat de EHBO, AED en toiletten daar waar nodig wel toegankelijk zijn.