In de afgelopen 3 maand hebben zich vanaf 1 augustus in totaal nog weer 24 leden aangemeld en naast de 8 opzeggingen, wie er ieder jaar natuurlijk ook altijd zijn, betekent deze stijging van het totaal aantal leden, dat wij bij v.v. Vorden nu bijna aan de 600 leden zitten. In 2011 hadden wij een enorme groei door gemaakt n.a.v. de nieuwbouwwijk ‘t Joostink en mochten wij ons 450e lid begroeten in de persoon van Amber Moeshart. Ondanks dat wij rond deze periode van de Gemeente Bronkchorst met de verwachte krimp te horen kregen dat ons ledental met 10% zou dalen in 2015 en zelfs met 15 á 20% in 2020, mochten wij in 2015 zelfs ons 500e lid begroeten toen Joost Doornink (nu JO19-2) lid werd van onze club. Maar de groei bleef met de komst van het G-voetbal, damesvoetbal en het feit dat men allemaal langer bleef voetballen, maar door gaan en in 2018 mochten wij Lauri Uenk als 550e lid en speelster van het G-team van v.v. Vorden huldigen. Eigenlijk werd er vanaf dat moment aangegeven dat dit aantal de komende periode wel het gemiddelde aantal leden zou blijven, ook al omdat wij toch wel zagen dat er onderop steeds minder aanmeldingen kwamen i.v.m. de verlaagde geboortecijfers in Vorden. Maar stapje voor stapje en heel gestaag is de ontwikkeling toch gewoon door gegaan en zodoende staan wij op 21 oktober ineens op het aantal van 596 leden …. Het lijkt er toch wel heel veel op dat er weer een huldiging zit aan te komen en wij na Amber, Joost, Lauri nu weer een nieuw lid in het zonnetje mogen zetten omdat hij/zij het 600e lid zal worden van v.v. Vorden. Ben je op woensdagmiddag al aan het trainen, maar wil je nu ook echt op zaterdag voetballen, ben je op school enthousiast geraakt over de verhalen van je vrienden en vriendinnen, lijkt het je leuk om in een meidenteam, damesteam, G-team of 45+, jeugdteam of seniorenteam te komen voetballen of ben je zojuist in Vorden komen wonen en wil je graag gaan sporten en voetballen bij onze club ? Meld je dan aan via deze website en maak kans dat je wellicht wordt gehuldigd als 600e lid!