v.v. Vorden staat voor een interessante, intensieve en financieel pittige periode. Juist in deze bijzondere ‘Corona-tijd’ wordt het Sportpark (eindelijk) klaar gemaakt voor al onze 550 leden. Het veldentekort wordt nagenoeg in zijn geheel opgelost door de aanleg van het zo gewenste kunstgras en tevens zijn er plannen om onze accommodatie uit te breiden. Stem daarom juist nu op onze vereniging via het Rabo-Coöperatiefonds en geef je (vijf) stemmen aan ons. Ga via de APP van de Rabobank of via de site naar het betreffende scherm en zoek bij het stemmen op ‘Vordense Voetbalclub Vorden’. U kunt vijf stemmen geven en dus is het eveneens mogelijk om de ‘Stichting Beheer Sport Vorden’ een stem te geven.
Alvast bedankt!