Vorden, 12 september 2018 – Gisterenavond speelde Jong Oranje haar kwalificatiewedstrijd voor het EK 2019 in Doetinchem in het Graafschapstadion, de Vijverberg, tegen Jong Schotland. Maar liefst 185 jeugdspelers en begeleiders van v.v. Vorden zijn naar deze wedstrijd toe gegaan en waren in het vak direct achter het doel goed vertegenwoordigd. In plaats van het normale ‘geel-zwart’ was nu iedereen zoveel mogelijk in ‘Oranje’ gehuld, maar jammer genoeg hielp deze ondersteuning en aanmoedigingen niet want het team van bondscoach Edwin van der Looi verloor met 1-2. Vlak voor de wedstrijd werd het ‘convenant’ dat v.v. Vorden heeft met de Graafschap weer met een jaar verlengd en dit houdt in dat de samenwerking wat betreft de jeugdafdeling nu alweer vanaf 2007 ruim 11 jaar bestaat.