Het volledige programma voor het jubileumweekend, met reunie, receptie, herdenking, jeugdactiviteit en een groot jubileumfeest in het weekend van 31 augustus/1 september is bekend. De zaterdagmiddag zal in het teken staan van een onvervalste Zeskamp en om alvast in de stemming te komen start vanaf heden de inschrijving hiervan. Een gebeuren waar al vele Vordenaren uit historie naar hebben uitgekeken.  De zeskamp komt bol te staan met spellen en activiteiten die voor eenieder, uitvoerbaar zal zijn, jong, oud, groot of klein, het maakt allemaal niet uit. Dus heb je een binding met “ons dorpje” Vorden of ons “clubje v.v. Vorden” en weet je een team te vormen van minimaal 6 en maximaal 8 team leden? Schrijf je team dan in via deze website. De inschrijving is vanaf 1 mei tot en met 30 juni geopend dus verzeker snel jouw ‘sterrenteam’ van deelname en stel de vakantie naar Frankrijk in het laatste weekend van augustus nog even uit.

De zeskamp zal ter ere van het 90-jarige bestaan van v.v. Vorden in het jubileumweekend plaatsvinden. Aansluitend aan de zeskamp zal het jubileumfeest plaatsvinden met medewerking van Radio538 DJ’s in tour. Meer informatie op deze site en op https://www.vvvorden.nl/zeskamp/.