1e pupillentraining 2015-2016

Vorden 28 augustus 2015 – Afgelopen woensdag is de eerste pupillentraining weer van start gegaan. Ongeveer 115 voetballers van de E- en de F-jeugd en Mini F van v.v. Vorden hebben onder leiding van Peter Jansen, Derk Besselink, Henk Steintjes, Henk Hengeveld en Ernst te Velthuis de eerste techniektrainingen weer gevolgd. Van 13.30 tot 14.30 is de Mini F en F4 aan de beurt, van 14.30 tot 15.30 uur de F1, F2 en F3 en tenslotte vanaf 15.30 uur de gehele E-jeugd.

Aangezien Peter Jansen samen met Henk Hengeveld en Derk Besselink de F-jeugd techniektraining geeft en Henk Steintjes en Ernst Peter assisteren bij de E-jeugd, zoeken wij voor de grote E-groep nog een extra trainer. Heb je interesse, lijkt het jouw leuk om op woensdagmiddag vanaf 15.30 uur de E-jeugd te trainen en heb je tijd om je op deze wijze in te zetten voor de vereniging, laat het dan weten aan Peter Jansen of Rien Wabeke of stuur een mail naar vvvordenbestuur@gmail.com.

1e pupillentraining 2015-2016

De woensdagmiddagtraining is een initiatief dat 20 jaar geleden al in het leven is geroepen. Sinds 2004 hebben wij het nog weer nieuw leven ingeblazen en wordt er onder leiding van Peter Jansen nog meer aandacht besteed aan de individuele techniekvormen, o.a. via de Wiel-Coervermethode waarvoor Peter Jansen is gecertificeerd. Alle E- en F-jeugd krijgen van hun 5e tot en met hun 10e jaar op woensdagmiddag gerichte wedstrijdtechniektraining onder leiding van 5 jeugdtrainers en zodoende ontwikkelen zij de gewenste basistechnieken van het voetbalspel.