wikee de viking 5Vorden 23 mei 2016 – Komend weekend staat de afsluiting van het seizoen 2015-2016 op het programma bij v.v. Vorden. Op zaterdagmorgen zal het Wikee de Vikingtoernooi worden gehouden en alle jeugdspelers en -speelsters zijn hiervoor uitgenodigd. Iedereen wordt ingedeeld in kleine teams die op een half veld gaan voetballen in een competitie voor de Mini F en F, de E en de D-pupillen. Voor de C+B junioren is er ook een speciale competitie opgezet. Kun je zaterdag niet mee doen of ben je niet aanwezig dan graag voor donderdag doorgeven aan je leider/trainer van je team waar je dit seizoen in hebt gevoetbald.

Zaterdagmorgen zijn alle onderlinge teams al ingedeeld en worden kenbaar gemaakt vanaf 08.30 uur op het voetbalveld. De organisatie is zaterdagmorgen in handen van Bas Vriend, Martin Leegstra en Dion Kruip, de coördinatoren vanuit de TJC. De leiders van alle F-E-D en C+B junioren dienen de afmeldingen dan ook donderdagavond aan deze coördinatoren door te geven en zodoende kunnen zij beginnen met de onderlinge teamindeling.

Dus kom op tijd en zorg dat je 08.30 uur aanwezig bent op het Sportpark. Je kunt je omkleden en trainingskleding is prima, maar zorg wel voor een extra jack of sweater als je s’middags weer naar huis gaat. Om 09.00 uur beginnen de wedstrijden en op ieder half veld wordt een onderlinge competitie afgewerkt. Dus voor de Mini F en de F-pupillen, voor de E-pupillen, voor de D-pupillen en voor de C+B junioren.

Rond 12.30 uur is alles afgelopen en wordt er in de tent afscheid genomen van het seizoen en zal de E2 op een platte kar door het dorp gereden worden als kampioen van de voorjaarscompetitie.