logo
Zaterdag 30 april – De komende weken staan bij v.v. Vorden niet alleen in het teken van het competitieslot van de diverse elftallen, maar de agenda puilt ook uit met een aantal interessante en aantrekkelijke evenementen!

Het begint allemaal al op 30 april, wanneer er een reünie wordt georganiseerd door en voor het 4e elftal uit 1985 en het loopt de gehele maand mei verder door met o.a. een 35+ feestavond op 6 mei, het jeugdkamp op 21 en 22 mei, de spare-ribsavond van de senioren op  26 mei, het Wikee de Vikingtoernooi op 28 mei en de supportersavond op 4 juni, terwijl in de 2e week van juni ook nog de Avondvierdaagse wordt georganiseerd. Tussen al deze typische ‘vv-vorden’ evenementen door wordt onze accommodatie ook nog eens gebruikt voor een reünie van de HAM-party op 27 mei en een groot wielerevenement georganiseerd door Cycle Team Vorden op 3 juni. Tijdens beide laatstgenoemde evenementen zal het geheel aan horeca&facilitair worden geregeld door vrijwilligers van onze club. Wij zijn zeer content met alle hulp die ons wordt aangeboden om mee te werken met deze evenementen, maar wij nog op zoek naar enkele krachten op één van deze evenementen.

Een resume van de activiteiten;
6 mei 35+ feestavond
21 en 22 mei Jeugdkamp
26 mei Spare-ribavond senioren
27 mei Reünie HAM-party
28 mei ikee de Vikingtoernooi
3 juni Wielerevenement Cycle Team Vorden
4 juni Supportersavond.

Graag een mail naar horeca@vvvorden.nl als je interesse hebt om ons in de evenementenmaand mee te helpen. Alvast bedankt!