gipsy-feest-fotograaf-1

Vorden 24 augustus 2016 – Het staat sinds een aantal jaar vast op onze evementenkalender en volgende week vrijdag 2 september is het weer zover: De feestavond om het seizoen te openen van v.v. Vorden! Samen met alle leiders, trainers, commissieleden, kantinemedewerk(st)ers, supporters, sponsoren en natuurlijk de voetballers wordt met een gezellige avond de aftrap genomen van hopenlijk wederom een mooi, gezellig en succesvol seizoen. Op deze avond worden ook zoveel mogelijk vrijwilligers en/of commissies op de foto gezet ten behoeve van de website en de presentatiegids. Voor de 35+ en de lagere senioren is er een onderling tournooi op halve veldjes.

De feestavond begint om 19.30 uur met het onderlinge voetbaltournooi, waarbij op twee halve veldjes een volledig tournooi wordt afgewerkt. Vanaf deze tijd is ook de kantine geopend en is iedereen welkom om een  ‘kiekje te nemen’. Naast alle elftallen (schema komt deze week op de site), die allemaal de komende drie zaterdagen en zondagen op de foto worden gezet, willen wij namelijk dit seizoen ook zoveel mogelijk commissies en vrijwilligers op de foto zetten. Met een soort ‘smoelenboek’ willen wij onze webpagina ‘Wie is Wie’ verfraaien en verduidelijken en tevens is besloten om de presentatiegids van dit seizoen vooral te voorzien van foto’s. Deze feestavond is de (eerste) gelegenheid om jezelf en/of samen met je commissie op de foto te zetten.

Dus Bestuur, Technische en Jeugdcommissie, Jeugd Activiteiten Commissie, Seniorencommissie, Kantinecommissie en – medewerk(st)ers, Schoonmaakploeg – Dinsdagploeg – Sponsorcommissie – Wikee de Viking, Collecte ‘Sport Gehandicapten’ en leiders en trainers van al onze 32 elftallen en teams

Wij nodigen hierbij dan ook namens het bestuur de leden van de  Technische en Jeugdcommissie, Jeugd Activiteiten Commissie, Seniorencommissie, Kantinecommissie en – medewerk(st)ers, Schoonmaakploeg – Dinsdagploeg – Sponsorcommissie – Wikee de Viking, Collecte ‘Sport Gehandicapten’ en leiders en trainers van al onze 32 elftallen en teams samen met hun partner uit om naar deze gezellige ‘opening van het seizoen’ te komen. Wilt u wel even langs komen, maar niet te laat komen omdat de kinderen ook op tijd naar bed moeten? Geen probleem, neem gezellig de kinderen mee, want in de spreekkamer ‘De Tackle’ draait een film waar de kinderen gezellig naar kunnen kijken. Natuurlijk ontbreekt het natje en droogje ook niet en is er gezellige muziek.

Bekijk de flyer : seizoensopening 2016-2017

Opening van het seizoen 2