Vorden, 25 april 2017 – Woensdagavond om 19.00 uur speelt Vorden JO15-1 de halve finale van de Achterhoek Cup op het veld van VIOD in Doetinchem tegen Warnsveldse Boys JO15-1. Het team van trainer Peter Jansen en leider Jeroen Oonk heeft in de loop van dit toernooi menig sterke tegenstander bedwongen en door o.a. een gelijk spel tegen Longa’30 en winst op Ruurlo, HC’03, FC Winterswijk en FC Zutphen de halve finale bereikt. Tegenstander Warnsveldse Boys JO15-1 is bekend vanuit de competitie (1e klas) waar dit seizoen in beide ontmoetingen de groen-witten aan het langste eind hebben getrokken. Het belooft dus een fraaie en spannende halve finale te worden en wij roepen aan al onze supporters op, om woensdagavond in Doetinchem onze JO15-1 aan te moedigen en te ondersteunen in hun strijd om een plek in de finale op 10 juni!

Beide ploegen kennen elkaar dus goed vanuit de competitie en in deze 1e klasse staan de halve finalisten op een respectievelijke 3e en 4e plaats. Warnsveldse Boys geloofde zelfs nog even in de titel toen koploper Sportclub Lochem ineens punten begon te verspelen, maar afgelopen zaterdag is de strijd na twee inhaalwedstrijden toch in Lochems voordeel beslist. Warnsveldse Boys verloor namelijk met 5-2 van MvR en staat nu op 44 punten uit 20 wedstrijden. Sportclub Lochem won daarnaast haar vooruit gespeelde wedstrijd tegen SDOUC met 0-2 en is zodoende na 21 wedstrijden en 53 punten kampioen geworden in de 1e klas. Vorden JO15-1 staat op de 4e plaats met 35 punten uit 20 wedstrijden.

Ook bij Warnsveldse Boys leeft de wedstrijd en is het volgende op hun site terug te lezen.

Teampagina van v.v. Vorden JO15-1