Vorden, 18 februari 2017 – Aanstaande woensdag 22 februari om 18.00 uur spelen er op ons Sportpark ‘t Grote Veld twee jeugdteams van v.v. Vorden JO12 in de nieuwe ‘8 tegen 8 spelvorm’ een oefenwedstrijd tegen de Graafschap JO11. De teams van v.v. Vorden worden samengesteld uit spelers van 1e jaars JO13 (D). De nieuwe spelvorm ‘8 tegen 8’ wordt door de KNVB vanaf het seizoen 2018-2019 bij de amateurs ingevoerd, alleen spelen de BVO’s, waaronder dus de Graafschap, al vanaf dit seizoen op deze wijze de wedstrijden. De zogenaamde Twin-games verschillen met het huidige 7 tegen 7 op een half veld niet alleen qua aantallen en afmeting, maar er mag ook in gedribbeld worden met een doeltrap en een corner en ook de inworp is niet meer aanwezig en is vervangen door het in dribbelen of in passen. Kom woensdagavond vanaf 18.00 uur naar ons Sportpark voor twee aantrekkelijke, snelle en mooie wedstrijden!