webshop vordenVorden 25 juli 2015 – De voetbalvereniging Vorden heeft met huisleverancier Teamsportdeal en kledingpartner Jako een nieuwe kledinglijn uitgezet. Het betreft alle (voetbal)kleding behalve het wedstrijdtenue (wordt geregeld via het kledingfonds), zoals een trainingspak, trainingssets, sweaters en polo’s. Vanaf 01 juli is het mogelijk om via een speciale webshop de gewenste kleding of accessoiressen aan te schaffen, dus heb je plannen om voor het nieuwe seizoen nieuwe trainingskleding aan te schaffen ga dan gauw naar de webshop bovenaan in het menu.

De blikvanger van deze webshop is natuurlijk het nieuwe ‘v.v. Vorden trainingspak’ dat voor de jeugd voor een zeer aantrekkelijke prijs van 29,95 euro wordt aangeboden en vanaf maat S voor 34,95.  Daarnaast is het mogelijk een vrijetijdsjack, een poloshirt, een traingsset (shirt en broek), sweater en diverse shorts te kopen. Met deze nieuwe kledinglijn wil de vereniging streven naar een zo veel mogelijke uniformiteit en tevens wil men de leden de gelegenheid geven om voor een aantrekkelijke prijs trainingskleding aan te schaffen dat ook nog eens in de clubkleuren en met een logo en intitialen geleverd wordt.

Wil je als team of als elftal met z’n allen bijvoorbeeld een trainingssetjes aanschaffen of een sweater en een lange trainingsbroek, mail dan via de webshop met teamsportdeal om zodoende een mooie deal te maken.