Vorden, 21 september 2018 – Alweer voor het 11e achtereenvolgende jaar doet de v.v. Vorden mee met de Grote Club Actie. Op woensdag 17 oktober zullen alle jeugdleden met hun eigen teams langs de deuren gaan in de bebouwde kom van Vorden en op die manier proberen alle 1250 loten te verkopen. Er worden door de landelijke organisatie drie verschillende verkoopmethoden aangeboden, waarvan de voetbalvereniging Vorden degene kiest waarbij direct de loten verkocht worden. Wij werken dus niet met de zogenaamde voorverkoop en komen dus op woensdag 17 oktober één keer langs de deur om direct de loten te verkopen. De leiders en trainers worden binnenkort nogmaals geïnformeerd, maar hieronder staat alvast het draaiboek met o.a. de wijkindeling, de tijden en overige bijzonderheden, waarna wij over 4 weken wederom gaan voor een succesvolle en gezellige ‘geel-zwarte’ avond in het dorp Vorden. Zet als speler, begeleider, ouder deze datum alvast in je agenda!

20181017 draaiboek grote clubactie