haantjes3Dinsdag 6 december – Afgelopen zondag had Vorden 3 zijn laatste uitwedstrijd van 2016. Traditioneel wordt er altijd vertrokken vanaf de Herberg. Aangezien Hannie en Volkert er mee stoppen, wilde Vorden 3 hier wat extra aandacht aan besteden.

Het liep echter allemaal wat anders. De laatste uitwedstrijd tegen Ratti werd afgelast. Aangezien er tevens ook na de wedstrijd haantjes zal worden gegeten bij Bakker, moest er geïmproviseerd worden.

Uiteindelijk is er om 14.00 uur een uurtje gezaalvoetbald in de sporthal. Hierna werd er alsnog vertrokken naar de Herberg. Daar bedankte trainer Jeroen Tijssen, namens Vorden 3, Hannie en Volkert voor alle jaren dat we er met veel plezier konden vertrekken en de koffie altijd klaar stond en overhandigde hij hen een bos bloemen.

Nadat Hannie en Volkert ook hadden begrepen dat er haantjes werd gegeten bij Bakker, kwam spontaan het idee om mee te gaan en ook aan te schuiven. Zo gezegd, zo gedaan. Hannie en Volkert schoven bij de spelers- en spelersvrouwen van Vorden 3 aan en de middag/avond werd gezellig voortgezet.

Namens Vorden 3 bedanken we hierbij nogmaals Hannie en Volkert voor alle goede zorgen en wensen we René, Patricia, Michel en Margot veel succes

haantjes1

haantjes2