Vorden, 14 februari 2018 – In een gelijk opgaande wedstrijd heeft gisterenavond het “Onder 21′ team nipt met 1-0 verloren van DZC’68 ‘Onder 21’. In overleg en door prima medewerking van de Doetinchemse zaterdagclub was de wedstrijd geruild omdat de thuiswedstrijd in Vorden geen doorgang kon vinden wegens de winterse gesteldheid van de natuurgrasvelden. Op het kunstgras van het prachtige nieuw aangelegde hoofdveld van DZC’68 kreeg het vordense team onder leiding van coach Dion Kruip uit een cornerbal uiteindelijk toch nog de deksel op de neus : 1-0.

Het vordense team was met 15 spelers naar Doetinchem vertrokken en herbergde 3 spelers uit het 1e (Koen, Bas en Gijs), 3 spelers uit het 2e (Daniël, Jordy en Ties), 5 spelers uit het 3e (Mart, Bas, Tim, Kevin en Patrick) en 4 spelers uit de JO19-1 (Anne, Niels, Chris en Michel). De eerste wedtrijd tegen DZC’68 in de poule van de Beltona ‘Onder 21’ Competitie was met 3-2 verloren gegaan en liet de doetinchemse 1e klasser bij vlagen zien waarom het met zowel het 1e, 2e als de JO19-1 nog een paar klasses hoger speelt dan Vorden. Maar gisterenavond was de wedstrijd meer in evenwicht en was het na een 0-0 ruststand uiteindelijk toch DZC’68 dat de winst naar zich toe trok.

Een nuttige wedstrijd, waarbij vooral voor de spelers uit het 2e en 3e na de winterstop weer lekker ritme op konden doen en de JO19-1 spelers alweer voor de 4e keer in 2 weken een mooie wedstrijd op niveau konden ervaren. In de komende weken tot aan midden maart speelt het ‘O21’ nog thuis tegen Zelos en uit tegen Concordia Wehl.