vorden 5 bedankt vorden 1Zondag 23 november 2014 – Vorden 1 heeft vanmiddag voor de zesde keer van de tien wedstrijden  met 1 doelpunt verschil gewonnen. Vanmiddag was het Reunie dat na een 2-1 ruststand met 2-3 werd verslagen. Vorden 1 blijft hierdoor koploper met drie punten voorsprong op AZC.

Vorden 1 begon erg matig aan de wedstrijd en vooral het spel in balbezit was erg slordig en de ploeg van trainer Michel Feukkink grossierde in slechte passes en verkeerde keuzes. Toch kwam Vorden 1 na een kwartier op een 1-0 voorsprong toen uit een vrije trap van Eric Oldenhave de bal bij Gijs van der Veen terecht kwam en deze koelbloedig raak knikte. Reunie bleef echter door het povere spel van de geel-zwarten de bovenliggende partij en maakte dan ook terecht de 1-1 uit een mooie cornerbal en dito kopbal. Het werd zelfs voor de rust nog 2-1 en in de rust kon Michel Feukkink met zijn manschappen de wonden likken. Uit een gesmoord schot van Stefan Eggink kwam de bal ineens voor de voeten van Rick Schröer en deze bleef alleen voor de keeper erg koelbloedig en scoorde de 2-2. Het bleef een echt duel en de strijd bleef de boventoon voeren t.o.v. het goede voetbal. Geheel uit het niets maakte Daan Horstman met een schitterende actie de 2-3 en vanaf dat moment heeft Vorden 1 20 minuten lang de voorsprong verdedigd.

Verslag volgt z.s.m. en fotos’ te zien onder menu – foto – johan bolink

Vorden 1 Reunie 1