achterhoek cup 2015

Vorden 6 oktober 2015 – Vorden 1 heeft vanavond met 2-1 gewonnen van Grol 1 door doelpunten van Daan Horstman en Siebren Bijenhof. De basis van de overwinning werd gelegd in de 1e helft waarin Vorden met een paar flitsende aanvallen het doel van Grol onder vuur nam. De ruststand van 2-0 was dan ook een prima afspiegeling van de verhoudingen in het veld, al kreeg Grol nog wel een dot van een kans op een tegentreffer. Na de rust werd het meer een fysiek duel waarin Grol terug kwam in de wedstrijd. In de 85e minuut werd het 2-1 maar verder liet Vorden het niet komen. De andere wedstrijd in poule 3 tussen VVG en Wolfersveen is geïndigd in 5-1 voor de ploeg uit Gaanderen. Vorden 1 speelt op 20 oktober de volgende wedstrijd in en tegen Wolfersveen.