Vrijdag 28 april – Daar is eindelijk weer een tussenstand in de strijd om de topscorerstitel! En met het oog op de laatste weken weten de doelpuntenmakers nu waar ze aan toe zijn. Door omstandigheden is hier niet eerder tijd voor gemaakt, waarvoor excuus.

Maar gedurende de maanden maart en april, en af en toe januari en februari, heeft de redactie wel alles zorgvuldig bij weten te houden.

Nu dus een actuele lijst met alle gescoorde goals in 2017 vermeld.

Wat opvalt is dat Vorden 1 aan de haal lijkt te gaan met de titel. Frank Hiddink staat bovenaan en heeft 1 doelpunt voorsprong op ploeggenoot Ate Barendsen. Met nog een paar wedstrijden te gaan lijken zij te gaan strijden om topscorer van het seizoen 2016-2017.

Achter Frank en Ate staat Erik Oldenhave 3e. Erik was nog wel Herbstmeister eind 2016, maar heeft na de winterstop niet vaak het net meer weten te vinden. Daarnaast lijken, door een blessure, meer doelpunten uit te blijven.

Achter Erik valt er weer een gaatje naar Sven Hendriks en Niels Siemerink. Hun achterstand naar de top lijkt, gezien de paar wedstrijden nog gevoetbald moeten worden, onoverbrugbaar. Maar wie weet, hebben zij nog een laatste eindsprint.

Voor de volledige lijst ga in het menu naar “Wedstrijden” en klik op “Topscorer”