Vorden DCS

Vorden 23 november 2015 – Gisterenmiddag is er een inhaalwedstrijd tussen Hatert en Leones afgewerkt en tevens werd er in 2I een vooruitgespeelde wedstrijd tussen Concordia Wehl en WAVV gespeeld. Beide wedstrijden leverden een ruime overwinning op van resp. Leones en Concordia Wehl, waardoor het 1e elftal van v.v. Vorden op de 5e plaats is blijven staan in 2I.

WAVV bestaat deze week 90 jaar en vandaar dat er de komende dagen een jubileumfeest wordt gevierd met als hoogtepunt het komende weekend een receptie en een groot feest op zondag. Vandaar dat de competitiewedstrijd Concordia Wehl tegen WAVV gisterenmiddag al is afgewerkt terwijl het eigenlijk een wedstrijd in de 11e speelronde betreft. WAVV had met 7 tegendoelpunten de minste doelpunten tegen in deze klasse en de verdediging toonde ook in de wedstrijd tegen Vorden van twee weken geleden, dat het beschikt over een ijzersterke laatste linie. Maar gisteren werd hier toch een flinke bres in geslagen want Concordia wist met maar liefst 4-0 te winnen. Concordia steeg hierdoor naar de 2e plaats en WAVV zakt een plaats, maar heeft de ploeg uit Wageningen net als Quick Nijmegen en Vorden nu met 11 tegendoelpunten nog steeds de minste doelpunten tegen.

De tweede wedstrijd die gisterenmiddag is gespeeld was een inhaalwedstrijd tussen Hatert en Leones. Het betrof de afgelaste wedstrijd van afgelopen zondag en aangezien in dat weekend ook de  wedstrijd tussen WAVV en Babberich werd afgelast, is er nu een bijzondere situatie ontstaan in de stand van 2I aangezien deze laatste wedstrijd niet ingehaald kon worden i.v.m. de vooruitgespeelde wedstrijd van WAVV. Hatert verloor met maar liefst 0-6 van Leones en zodoende staat de ploeg uit Nijmegen samen met Rheden troosteloos onderaan.

Wanneer de inhaalwedstrijd WAVV tegen Babberich gepland staat is nog niet bekend.