Daan HorstmanVrijdag 12 december – Aankomende zondag speelt Vorden de laatste competitiewedstrijd in 2014 tegen Varsseveld. Aanvaller Daan Horstman blikt alvast vooruit.

Afgelopen zondag de derby tegen Pax gewonnen. Hoe heb jij deze wedstrijd beleefd?

Het is altijd mooi om zulke wedstrijden als speler mee te maken. Je speelt voor veel publiek waarbij de Vordenaanhang ver in de meerderheid was. Het was een zware wedstrijd mede veroorzaakt door een zwaar veld, regen en wind. Voetballend was het niet onze beste wedstrijd, maar uiteindelijk hebben we wel de 3 punten mee naar Vorden genomen.

Ik zie dat je momenteel de topscorer bent van Vorden. Voel je dreiging van Frank die inmiddels ook weer behoorlijk fit is?

Het is altijd mooi voor een aanvaller om veel doelpunten te maken en zo dus belangrijk te zijn voor het team. Dat Frank weer fit is, is voor ons als het 1e elftal van Vorden natuurlijk hartstikke mooi. Frank heeft echt een neusje voor de goal en door zijn doelpunt afgelopen wedstrijd heeft hij ons geholpen naar de overwinning.

Hoe ziet jouw toekomst er bij Vorden uit? Wat is jouw doelstelling dit seizoen?

Hoe mijn toekomst er bij Vorden uitziet kan ik nu nog niet zeggen. We staan met het team op de 1e plek en het zou mooi zijn om aan het eind van de competitie nog steeds bovenaan te staan. Elke training en wedstrijd leren we weer van de goede en minder goede momenten.

Aankomende zondag de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen Varsseveld. Wat verwacht je van deze tegenstander?

Varsseveld is een team dat fysiek zeer sterk is en degelijk voetbal speelt. Ik verwacht dat wij zondag de wedstrijd winnen doormiddel van ons eigen voetbalspel en onze mentaliteit en strijd. Na afloop van de wedstrijd staan we op 34 punten en sluiten we de eerste helft van de competitie af als herbstmeister.