Vrijdag 24 november – Aankomend weekend treedt Vorden 1 aan tegen Leones uit Beneden Leeuwen. Gaat er dit weekend nog gevoetbald worden na een regenachtige week? Voor alsnog gaan we er van uit dat de wedstrijd doorgaat. Nieuwkomer in de selectie Tom Klein Kranenberg blikt alvast vooruit op deze wedstrijd.

Hoe heb jij de wedstrijd van afgelopen weekend beleefd? Was de uitslag tegen Orion in jouw ogen terecht?

Ik denk dat het uiteindelijk een terecht gelijkspel was als je de hele wedstrijd gezien hebt natuurlijk.
We kwamen dan wel 2-0 voor en hebben nog een aantal mogelijkheden gehad. Maar Orion was een goede ploeg.
Ze kregen ook redelijk wat kansen en waren voetballend goed. Toch is het dan wel heel zuur als het de laatste paar minuten nog 2-2 wordt.

Hoe bevalt het je als nieuwkomer in de selectie van Vorden?

Het bevalt me tot op de dag  van vandaag goed bij Vorden. Ik heb hierdoor het plezier weer teruggevonden wat toch wel heel erg belangrijk is.
De reden dat ik voor Vorden heb gekozen is omdat het een gezellige club is. Het team is gezellig, die willen winnen zodra de wedstrijd begonnen is, maar buiten het voetbal is er altijd tijd voor een dolletje, plus dat de combinatie met het werk goed te doen is!
Uiteindelijk zijn er altijd wel verschillen met clubs zoals Achilles, die hebben natuurlijk 6 momenten in de week voor de trainingen en altijd een groep van minimaal 15/16 man. Toch is het grootste verschil dat je i.p.v. met een eiwit shake de training eindigt, hier lekker aan de bar met een biertje zit 🙂

Wie is verder Tom klein Kranenberg?

Naast het voetbal werk ik full time bij Oosterberg op de afdeling inkoop/voorraadbeheer. Ik woon nog thuis bij mijn ouders, maar ben ook zo nu en dan in Arnhem te vinden bij mijn vriendin Sophie. Daarnaast ga ik ook nog veel met vrienden om.

Wat zijn je ambities?

De enige ambitie die ik op dit moment met voetbal heb is het zo goed mogelijk te doen met Vorden. Voor de rest wil ik het gewoon gezellig en leuk hebben. Dat is tot nu toe aardig gelukt hier!

Wat weet jij van tegenstander Leones?

Ik weet eigenlijk helemaal niks van Leones. Het enige wat ik weet is dat ze 1 punt onder ons staan, dus we moeten daar vol aan de bak!

Wat verwacht je aankomend weekend voor een wedstrijd?

Ik verwacht dat het een spannende en gelijk opgaande pot wordt. Leones staat 1 punt onder ons, dus er is voor beide teams veel te winnen zondag.
We spelen uit en dus zullen er alles aan moeten doen om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Of het door gaat, zullen we moeten afwachten… Het weer voorspelt volgens mij nog niet veel goeds voor de komende dagen.