Vrijdag 28 april 2017- Aankomend weekend staat alweer de laatste uitwedstrijd op het programma. Tegenstander is FC Winterswijk. Weet Vorden de laatste twee wedstrijden nog zes punten te behalen voor een goede plek op de ranglijst. Middenvelder Siebren Bijeenhof blikt alvast vooruit op aankomende zondag.

Hoe heb jij de laatste wedstrijd tegen Rood Wit beleefd?

Het was over het algemeen een rommelige wedstrijd waarin wij wel de bovenliggende partij waren en wij maakten het ons nog onnodig lastig, omdat de 1-1 viel. Gelukkig herpakten we ons daarna en hebben we de wedstrijd terecht gewonnen met 3-1.

Hoe bevalt het je binnen het eerste elftal? Wat zijn je ambities?

Zeer goed, er is een goeie sfeer binnen de groep. Mijn ambities zijn om een vaste plek in de basis te krijgen en zo veel mogelijk aan het voetballen te komen.

RKZVC is afgelopen weekend kampioen geworden? In jouw ogen de terechte kampioen?

Dat vind ik wel, ze hebben in het jaar 2017 alles gewonnen en over het hele seizoen goed voetbal laten zien. Ze zijn niet voor niks een paar wedstrijden voor het einde al kampioen.

Aankomend weekend spelen we uit tegen FC Winterswijk. Wat weet jij nog van de eerste wedstrijd dit seizoen?

Eerlijk gezegd niet veel. Zelf was ik toen geblesseerd, maar het was toen een slechte wedstrijd. Eigenlijk verdiende deze wedstrijd geen winnaar, maar zij waren degene die uiteindelijk met de punten er vandoor gingen.

Wat verwacht je aankomend weekend voor een wedstrijd?

Een mooie voetbalmiddag met hopelijk goed weer bij een mooi sportcomplex, waar wij door goed combinatie voetbal uiteindelijk met 3 punten terug naar Vorden gaan.