Vorden, 13 september 2018 – Gisterenavond is er een informatiesessie geweest voor alle jeugdtrainers, -coaches en -leiders, waarbij diverse onderwerpen zijn besproken. Zo kwamen o.a. elftalfoto’s, kleding, uitwedstrijden, kleedkamers, wedstrijdAPP enz. enz. aan de orde, maar werd er ook speciaal aandacht besteed aan de afspraken en uitgangspunten rondom de trainingsavonden. Door het veldentekort moeten wij trainingen inplannen op een wedstrijdveld en ondanks dat dit dus een extra belasting oplevert, kan het desondanks toch goed verlopen mits iedereen zich aan de afspraken houdt. In een speciale ‘Mini-Tackle’ staan deze afspraken en uitgangspunten nog eens duidelijk weer gegeven, waarbij wij alle trainers vragen om dit goed op zich te nemen, elkaar er ook op te wijzen en zodoende met z’n allen ervoor zorgen dat ondanks de zware belasting alle teams toch op volwaardige wedstrijdvelden kunnen spelen.

Speciale Mini-Tackle met uitgangspunten en afspraken omtrent trainingsavonden 2018-2019, voor alle jeugd- en seniorentrainers:

materialen_velden_reglement_trainers_2018-2019_1.0