Vrijdag 15 februari – Tijdens de wedstrijd Vorden 1 – AZC 1 is Twan Kettelerij pupil van de week. Ook Twan hebben we gevraag om wat over zichzelf te vertellen.

Ik ben Twan en ik ben 9 jaar, in april wordt ik 10. Mijn elftal is de JO11-1. Het beste ben ik op het midden veld of in de spits. Op deze plekken speel ik het vaakst.

Naast voetbal, wat ik het allerliefste doe, hou ik van gamen (FIFA en Fortnight), buitenspelen doe ik ook graag zoals huttenbouwen en verstoppertje spelen met vriendjes uit de buurt.

Ik vind Robin van Persie van Feyenoord een erg goede speler. Ook vind ik Lasse Schone en Hakim Ziyech van Ajax erg goede spelers. Ajax heeft mijn voorkeur als Nederlandse club, buitenland vind ik Juventus de beste club.

Ik zou graag profvoetballer of Loonwerker willen worden later.

Ik vind het super leuk en gaaf om een keer pupil van de week te mogen zijn.

Aankomende zondag gaat Vorden winnen met 2-1.