euregio U21

Vorden 28 november 2015 – Het team ‘Onder 21’ van v.v. Vorden, dat dit seizoen onder leiding staat van coach Marnix Schoppers in samenwerking met de A1 trainers Dion Kruip en Rob Oplaat, zal komende dinsdagavond haar 3e poulewedstrijd afwerken in de Euregio U21 competitie. Nadat er eerder werd verloren van Twenthe Goor en van Spvgg Vreden, gaat het team, dat bestaat uit spelers uit de A1, 1e en 2e van 21 jaar of jonger,  dinsdagavond voor een goed resultaat maar vooral om weer een leerzame en ‘lekkere’ wedstrijd te spelen.

Aangezien dit seizoen het 1e elftal 17 selectiespelers heeft met 2 keepers, het tweede 14 spelers heeft en het 3e ook ruim in het jasje zit met 15 spelers, zijn er minder mogelijkheden voor de A-jeugdspelers van 18 jaar om op zondag mee te doen of in te vallen bij één van de drie selectieteams. Om toch de benodigde ervaring op te doen met het seniorenvoetbal of in ieder geval samen en tegen iets oudere spelers te spelen, doet v.v. Vorden dit seizoen weer mee met de ‘Onder 21-competitie’. De 7 á 8 A1 spelers worden samen gevoegd met 1e en 2e elftal spelers onder de 21 jaar en gezamelijk spelen zij 4 poulewedstrijden tegen Twenthe Goor, Spvgg Vreden, Witkampers en Neede. Na de winterstop zal er verder gespeeld worden in een winnaars- en verliezersronde en aan het einde van het seizoen staat er nog een slottoernooi op het programma.

Dinsdagavond wordt er om 20.00 uur afgetrapt op Sportpark ‘t Grote Veld en klik hier voor de wetenswaardigheden rondom deze competitie.

Vorden O21