Vorden, 10 september 2018- Aanstaande woensdag, 12 september, is er om 20.00 uur in de kantine d’Ark van v.v. Vorden een informatieavond voor alle jeugdtrainers en -begeleiders van alle 23 pupillen-, junioren- en meidenteams. Op deze avond wordt niet alleen de nodige informatie gegeven over materialen, trainingsschema, afspraken op trainingsavonden en wedstrijddagen, hoe om te gaan met de velden enz. enz. , maar krijgen alle 69 trainers en begeleiders ook een fleece-jack en een nieuw geel-zwart Jako T-shirt. Wij streven naar uniformiteit en een ‘geel-zwarte’ uitstraling en met deze jacks en shirts zijn wij hier op de wedstrijddagen een eind mee op weg. Klik op ‘lees meer’ voor extra informatie voor de trainers en begeleiders die dit jaar geen functie meer hebben bij een elftal en hun fleece-jack in dienen te leveren.

Het afgelopen seizoen hebben alle jeugdtrainers en – begeleiders een zwart fleece-jack ontvangen van onze sponsoren Groot Jebbink en Barendsen Staaltechniek Vorden. Een lang gekoesterde wens van onze vereniging ging hiermee in vervulling, want het gaf op de wedstrijddagen een prima uitstraling en fraaie uniformiteit. Op de mooie, warme zaterdagen in het seizoen (september, oktober, april, mei) is het Jack echter al snel te warm en vandaar dat wij dit seizoen, mede naar aanleiding van een vraag op de ledenvergadering, ervoor hebben gezorgd dat alle trainers en begeleiders ook een geel-zwart Jako t-shirt ontvangen.

Fleese-jacks inleveren

Voor degene die vorig seizoen een fleece-jack heeft ontvangen, maar dit seizoen geen functie heeft bij een elftal willen wij vragen om het jack alsnog in te leveren en op de kapstok in de hal van de kantine te hangen. Zodoende kunnen wij komende woensdagavond deze met nummer innemen, registreren en opnieuw uitdelen naar jeugdbegeleiders die nog geen jack hebben.

Registratie shirts en jacks

Aanstaande woensdagavond liggen in de spreekkamer ‘de Tackle’ (oude bestuurskamer)  en kan na afloop van het overleg een shirt en jack worden opgehaald per elftal. De T-shirts liggen op stapels per maat en er kan gepast worden. Op ieder shirt en ieder jack staat een nummer gedrukt en deze willen wij gaan registreren, zodat aan het einde van het seizoen dit eventueel gebruikt kan worden bij het inleveren van de materialen en kleding. LET OP: Ook de trainers en begeleiders die reeds vanuit het vorige seizoen een Jack hebben ontvangen, graag in de spreekkamer ‘de Tackle’ (oude bestuurskamer) melden zodat wij kunnen controleren of de registratie van het betreffende nummer reeds heeft plaats gevonden of alsnog gedaan moet worden.