2269Woensdag 15 april – Vorden 4 heeft het paasweekend en afgelopen weekend hard aan de weg getimmerd op doelpunten-gebied. Hierdoor is Sven Hendriks de nieuwe koploper.

Vorden 4 moest zowel paaszaterdag als paasmaandag aan de bak. 2x was Basteom de tegenstander waarna afgelopen zondag Voorst de tegenstander was. Met 9 punten uit 3 wedstrijden werd de volle buit gehaald door de ploeg van coach Edwin Hulshof. Maar nog belangrijker, dit gebeurde met een imposant doelpuntensaldo van 25(!) doelpunten voor en 0 tegen.

Sven Hendriks stond al dichtbij Daan Horstman. Hij nam van de 25 doelpunten er 9 voor zijn rekening en nam daarmee de leiding over van Daan Horstman. Daan heeft inmiddels zijn 1e minuten in Vorden 1 gemaakt, maar zal nog hard moeten werken om Sven in te halen.

Verder deden Ronny de Beus en Rogier van Zuilekom goede zaken door respectievelijk 5 en 4 doelpunten te scoren.

Voor de gehele stand ga naar Wedstrijden en klik op Topscorer.