logo project Rabobank 2015

Vorden 16 juni 2015 – Het is gelukt! Het project van de Stichting BSV om de accommodatie van v.v. Vorden uit te breiden met een opslagruimte, dat wegens de groei van de vereniging en het gebruik van het Sportpark door derden noodzakelijk is geworden, is genomineerd voor het coöperatiefonds van de Rabobank 2015 voor een bedrag van 10.000 euro. Breng dus uw stem uit op ons project en zorg er zodoende voor dat de financiering van de bergingsruimte gerealiseerd kan worden.

Het project heeft een waarde van 10.000 euro en dat is evenveel als 2x een Wikee de Vikingtoernooi, 8 keer een Flessenactie of 3 maanden kantineopbrengst! Klik dus snel op de volgende link om uw stem uit te brengen voor het project van Stichting BSV ten behoeve van de accommodatie van v.v. Vorden.

U dient lid te zijn van de Rabobank om te kunnen stemmen op het coöperatiefonds. Wanneer u klant bent en een rekening hebt lopen bij de Rabobank wil dit niet automatisch zeggen dat u ook lid bent. Mocht u lid willen worden, klik dan op de onderstaande link om geheel kosteloos en zonder enige verplichtingen het lidmaatschap aan te vragen. U krijgt dan binnen 8 dagen bericht en u kunt daarna stemmen op het coöperatiefonds.

Klik op de volgende link om lid te worden van de Rabobank.