Vorden, 4 september 2018 – Afgelopen week is tijdens de eerste bijeenkomst van het nieuwe seizoen alle barpersoneel van Clubhuis ‘De Ark’ van v.v. Vorden bij elkaar geweest om de start en de vernieuwingen van het seizoen 2018/2019 te bespreken. We zijn als club blij dat we ruim 30 vrijwilligers hebben gevonden om wekelijks meer dan 1.000 bezoekers te ontvangen.  Op een paar plekjes na is de bezetting rond maar wie het leuk vindt kan zich altijd nog even melden de kantine – commissie leden. Nieuw dit seizoen is dat de spelers van de 9 senioren teams periodiek 1×9 weken assisteren bij de zaterdagmiddagdienst en 1×9 weken op de donderdagavond. Ouders en/of verzorgers van de jeugdleden zullen een schema van de leiders of via de site krijgen waarop verzocht wordt om op de zaterdagochtend eventueel bij te springen.

Vernieuwingen:

Deze zomer zijn we van flesjes frisdrank overgegaan naar blikjes, heeft de kantine met raamdecoratie een fraaie nieuwe look gekregen, zijn de wedstrijden op tv wat beter te volgen, zijn er prullenbakken geplaatst om het afval te scheiden, hebben we een AED geplaatst en zijn de EHBO materialen zichtbaar aanwezig. Verder zal de kantine in de loop van de maand voorzien worden van gordijnen en hopen we in de wintermaanden de keuken aan te kunnen pakken.

Verzoek aan gasten zal zijn om :

1. plastic en blikjes in de zwarte prullenbakken te deponeren met gele sticker of de grote oranje container
  2. papier en koffiebekertjes in de gele prullenbakken te deponeren met blauwe sticker of de grote blauwe containers.

We hopen zo vanuit de club onze bijdrage te leveren aan het milieu vriendelijk scheiden van het afval.

AED – EHBO

Als club hebben we geïnvesteerd in een AED – apparaat en in EHBO materialen. We zouden het op prijs stellen dat leden, vrijwilligers in welke rol dan ook of ouders van voetballende kinderen zich opgeven voor een cursus reanimatie en gebruik AED en wie dat wil een eerste kennismaking met gebruik van EHBO-materialen en wat te doen bij ……

Edith Garritsen zal de coördinatie hiervoor opnemen, informatie sessies aan leiders, commissies volgen de komende weken. Dit alles onder het motto: als jouw wat overkomt wil je toch ook graag geholpen worden. Zie informatie hierover op de prikborden bij vvVorden.