logo vorden app

Vorden 7 februari 2016 – Komend weekend zal de 2e helft van het seizoen beginnen en diverse commissies zijn al druk bezig geweest om deze herstart midden in het seizoen zo goed mogelijk voor te bereiden. Scheidsrechters zijn weer ingedeeld evenals velden- en kleedkamers en o.a. de kantine-, zaterdagdienst- en schoonmaakroosters zijn weer in elkaar gezet.  Een aantal van deze roosters zijn terug te vinden op onze website.

De start van de 2e helft van het seizoen houdt in dat er vanaf deze week ook weer wekelijks wordt schoon gemaakt op de vrijdagavond door een senioren- of juniorenelftal. Op dinsdagmorgen zorgt de dinsdaggroep ook altijd voor het schoonmaken van de kleedkamers. Het rooster voor de donderdag/vrijdag wordt hieronder weer gegeven:

schoonmaakschema 2015-2016 na de winterstop

Op de maandagavond wordt iedere week de kantine, de hal, de oude- en nieuwe bestuurskamer en de WC’s schoon gemaakt door de leden van de schoonmaakcommissie. In groepen van drie is hiervoor een rooster opgesteld dat het gehele jaar door loopt en ook in de afgelopen weken in de winterstop is het gewoon door gegaan. Voor de volledigheid hierbij het rooster:

schoonmaakrooster 2015-2016

Op zaterdag is er zowel s’morgens als s’middags sprake van een ‘gastheer/gastvrouw’. Deze vrijwilligersfunctie houdt in dat het wedstrijdsecretariaat (bestuurskamer) bemand wordt, de vlaggen, computer en tv-schermen aangezet worden, de kleedkamerindeling door gegeven wordt aan de diverse ploegen, de uitploegen en de scheidsrechters worden ontvangen. In het algemeen geldt deze persoon op de zaterdag eveneens als vraagbaak en coördinator. Deze indeling is voorlopig en mochten mensen niet kunnen dan zullen zij onderling ruilen.

zaterdagdienst voorjaarscompetitie 2015-2016

Vacature:

Op dit moment hebben wij voor deze functie 8 personen die dus om de 4 weken een ochtend of een middag ingepland worden. Wij willen deze groep graag uitbreiden en tevens hebben twee personen aangegeven dat zij het nieuwe seizoen zullen stoppen, dus wij zijn ook nog op zoek naar personen die dit vanaf augustus 2016 op zaterdag 1x in de maand willen doen. Vind je het leuk om in contact te komen met diverse mensen op het Sportpark en op zaterdag ‘de spin in het web’ en tevens ‘het gezicht van de club’ te zijn, meld je dan aan bij Gerben Smid of Rien Wabeke.

Wij wensen alle spelers, trainers/leiders/coaches en diverse commissies heel veel plezier en succes met de start van de 2e helft van het seizoen en denk bij de start nog ff extra aan de diverse roosters, zodat we met zijn allen een goede start kunnen maken van de voorjaarsronde!