Donderdag 12 oktober – Inmiddels hebben alle seniorenteams hun 1e wedstrijden weer gevoetbald in het seizoen 2017-2018. Ook dit seizoen is er weer een topscorerslijst. Na 3 gespeelde wedstrijden is Rik Schröer de 1e koploper in deze competitie.

Na een jaar afwezigheid heeft Rik weer gekozen om te gaan voetballen. Dit keer niet in het 1e maar in het 2e. En de seizoensopening van Rik mag er zijn. Met maar liefst 4 treffers in 3 wedstrijden is hij met afstand de koploper in het 1e overzicht van het topscorersklassement.

Rik is dan ook de enige met 4 treffers. De achtervolgers op plek 2 en 3, Jeroen Peters en Sven Hendriks, hebben er beiden 3 ingeschoten. Een gemiddelde van ook 1 op 1.

Maar doordat Rik iets meer punten krijgt voor een doelpunt van Jeroen en Sven, leidt hij voorlopig ruim.

Voor het gehele overzicht ga in het hoofdmenu naar “Wedstrijden” en klik op “Topscorer”.