Vorden 18 januari 2019. Aanstaande zondag is Luca Horsting pupil van de week tijdens de eerste thuiswedstrijd van Vorden 1.

De 10 jarige Luca is speler van de JO11-2. Dit team heeft een heleboel trainers, namelijk 3. Hans van Dijk, Micheal Hulleman en Richard Meijer. Ook hebben ze een leider, Reind Krijt. De favoriete speler van Luca is Luis Suarez en die voetbalt bij één van de favoriete clubs van Luca, Barcalona. Een andere favoriete club van Luca is Feyenoord.

Net als vele andere jonge spelers van vv Vorden vindt Luca naast het voetballen gamen erg leuk. Op de vraag wat hij later wil worden krijgen we het antwoord, politieagent.

Luca vindt het super leuk dat hij pupil van de week is en denkt dat er aanstaande zondag veel doelpunten zullen worden gemaakt. vv Vorden wint met 4-3.

We wensen Luca een fijne zondag middag toe.