logo project Rabobank 2015

Vorden 30 juni 2015 – Nadat twee weken geleden de ‘digitale stemlokalen’ zijn geopend, staat ons project met 126 stemmen op een 2e plaats in onze categorie in onze regio. Om zeker te zijn van de 10.000 euro is echter een 1e plaats vereist en daarom vragen wij u om direct op onderstaande link (of via het linkermenu) uw stem uit te brengen bij het coöperatiefonds van de Rabobank.

Het project heeft een waarde van 10.000 euro en daarmee wil de Stichting SBV de accommodatie uitbreiden met een grote bergingsruimte achter de kleedkamers. 10.000 euro is een enorm bedrag want dat is om een voorbeeld te geven evenveel als 2x een Wikee de Vikingtoernooi, 8 keer een Flessenactie of 3 maanden kantineopbrengst! Klik dus snel op de volgende link om uw stem uit te brengen voor het project van Stichting BSV ten behoeve van de accommodatie van v.v. Vorden.

U dient lid te zijn van de Rabobank om te kunnen stemmen op het coöperatiefonds. Wanneer u klant bent en een rekening hebt lopen bij de Rabobank wil dit niet automatisch zeggen dat u ook lid bent. Mocht u lid willen worden, klik dan op de onderstaande link om geheel kosteloos en zonder enige verplichtingen het lidmaatschap aan te vragen. U krijgt dan binnen 8 dagen bericht en u kunt daarna stemmen op het coöperatiefonds.

Klik op de volgende link om lid te worden van de Rabobank.