22 1e presentatiegids  vv vorden 2013

Vorden 24 juli 2015 – In 2012 heeft de ledenvergadering besloten om het clubblad ‘de Tackle’ niet meer maandelijks uit te brengen, maar de website als vervangend communicatiemiddel te beschouwen. Sindsdien proberen wij dan ook de website zo actueel en zo verenigingsbreed mogelijk te presenteren, zodat wij onze leden en overige volgers voldoende op de hoogte kunnen houden. Daarnaast is destijds afgesproken dat er wel jaarlijks een presentatiegids uitgebracht zou worden. In navolging op 2013 en 2014 komt er dus dit seizoen alweer het 3e exemplaar van de presentatiegids.

Op de achtergrond zijn een aantal mensen alweer druk bezig om deze presentatiegids, met 42 full-colour bladzijdes, gevuld te krijgen. Zo is de sponsorcommissie met Hans Boers, Herman Vrielink, Rob Enzerink en Jorrit Schotsman al twee maand bezig om de benodigde advertenties ‘binnen te halen’ en zijn zij hierin al prima geslaagd. Ook het redactionele gedeelte van de gids zit al een aantal weken ‘in de pen’ en vooral Ilse Oldenhave en Marc van der Linden zijn hiermee bezig om inhoudelijk de gids van voldoende leesvoer te voorzien. Maar vooral onze ‘opmaakafdeling’ in de persoon van Dinant Hendriksen is weken bezig om de aangeleverde copy om te zetten in druk-klare pagina’s.

Tenslotte komen, net als in de vorige twee exemplaren, alle 32 teams wederom met een teamfoto in de gids te staan. Daarvoor zullen wij in het 2e, 3e en wellicht zelfs 4e weekend van september alle teams op de foto gaan zetten en zal onze huisfotograaf Johan Bolink er wederom voor zorgen dat deze foto’s eveens voor onze website gebruikt kunnen gaan worden. Sowieso hebben wij van zowel Johan Bolink als Rob Immink de mogelijkheid gekregen om hun foto’s, die zij bijna ieder weekend bij v.v. Vorden maken, te gebruiken in de presentatiegids.

Al met al zal dit moeten gaan resulteren in wederom een prachtig exemplaar en wil het bestuur in het 1e weekend van oktober, voorafgaand aan de thuiswedstrijd van het 1e elftal tegen Rheden op zondag 4 oktober, de presentatiegids uitreiken aan een bijzondere en hiervoor speciaal gevraagde gast.

P.S. De vorige twee exemplaren zijn op deze website terug te vinden via club/clubinfo en dan helemaal onderaan de pagina.

22 1e presentatiegids  vv vorden 2013