Zaterdag, 20 januari 2018 – Voetbal  je bij de senioren en/of ben je ouder van een jeugdlid en wil je ons helpen door af en toe eens een jeugdwedstrijd te fluiten op een zaterdag, stuur dan een mail naar jeugd@vvvorden.nl.

We gaan een pool vormen van scheidsrechter, die af en toe willen fluiten. Ook als je 2 of 3 keert kunt zijn we geholpen.  Je wordt aan het begin van een seizoenshelft ingepland voor de zaterdagen, die je wilt fluiten. Je weet dan ruim van tevoren welke zaterdag je vrij moet houden en wisselen kan dan nog. Welke wedstrijd je dan precies krijgt wordt een week van tevoren bepaald. Uiteraard houden we rekening met de wensen en ervaring, die je hebt met fluiten.
De vereniging zorgt ervoor dat je desgewenst een scheidsrechters tenue krijgt, een fluit, een notitieblokje en potlood, rode en gele kaarten. De zaterdagdienst helpt je eventueel met verwerken van de gegevens in de wedstrijdapp.

Indien je geen of weinig ervaring hebt met fluiten, nooit gevoetbald hebt of eerst eens wilt bespreken of dit wel iets voor je is dan kunnen we een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Ook dan graag reageren.

Op deze wijze willen we het aantal scheidsrechters, naast de “vaste” groep, uitbreiden. De 1e seizoenshelft bleek het steeds meer een probleem te worden om scheidsrechters aan te stellen. Indien er geen scheidsrechter is ingepland moet de leiding van het team dit invullen en dat willen we voorkomen, omdat zij met de rol van trainer/coach en vaak ook grensrechter hun handen al meer dan vol hebben.

Namens het bestuur van v.v. Vorden, bij voorbaat hartelijk dank!